RSS Feed

(In)Stabilitate

Orice om are nevoie de stabilitate. Ideea ca ziua de maine e un lucru sigur, si ca putem sa ne bucuram de ea exact in modul in care ne dorim este un lucru imbucurator. Faptul ca de cele mai multe ori reusim…ei bine, cred ca suntem niste fiinte incredibil de norocoase. Putem evolua daca vrem, si suntem in stare de aproape orice. Omul e o fiinta foarte ciudata: stie ca oricand isi poate depasi conditia, dar de cele mai multe ori se complace intr-o stare neutra. In orice caz, lenes, genial, obisnuit, omul are nevoie de stabilitate fara sa constientizeze tot timpul acest lucru. Chiar daca nu stim incotro ne indreptam de fapt, ne consoleaza gandul ca avem totusi unde sa ne oprim.

Niciodata nu mi-am pus intrebarea „Ce se intampla cand ramai in pom cu totul?” pana cand nu m-am confruntat cu momentul efectiv. M-am trezit in mijlocul evenimentelor asupra carora nu aveam absolut nicio influenta, putin pierduta si pusa in situatia in care sa imi dau seama singura ce naiba e cu toata debandada din viata mea. Oricat de cliseic pare, cand ti s-a luat toata siguranta de sub tine intelegi cu adevarat nevoia ei. Totusi, ajungi sa iti delimitezi o noua stare de siguranta, putin diferita, depasind limitele celei de dinainte. Chiar asta e un plus: cand suntem in cautarea stabilitatii ne dezvoltam fara sa ne dam seama.

Inclusiv cand am cunoscut persoana care mi-a inseninat din zile, eram intr-o stare de „tranzitie”. Probabil ca as fi in stare sa mai trec prin inca 100 astfel de stari, daca stabilitatea mea ar ajunge sa il contina si pe el.

Poate tocmai din cauza asta sunt instabila.

large (1)

About curlycreature

Those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

Lasă un răspuns

